Národná diaľničná spoločnosť predala v októbri 142 225 kusov eDZ. Príjem z úhrady eDZ predstavoval 1 874 884 eur bez DPH. Najväčší záujem bol o 10-dňovú známku (99 784 kusov). Po nej nasledovali 30-dňová eDZ (24 161 kusov), 365-dňová (17 473 kusov) a ročná eDZ (807 kusov).
Za obdobie január až október sa rovnako najviac predávala 10-dňová známka (1 518 269 kusov), nasledovaná ročnou eDZ (679 586 kusov), 365-dňovou (545 647 kusov) a 30-dňovou eDZ (350 376 kusov).
Pri pohľade na štruktúru predaja jednotlivých typov eDZ za rok 2020 nastala zmena pri domácich vodičoch, keď sa pred doteraz najviac predávanú ročnú eDZ dostala 10-dňová známka. Tú preferujú aj vodiči so zahraničnými značkami.
Diaľničné známky si kupujú najmä Slováci (1 890 925 kusov), nasledujú Česi (435 880 kusov), Poliaci (197 364 kusov) a Nemci (162 468 kusov). Na vodičov so slovenskými značkami pripadá viac ako 61 % predaných kusov eDZ, 27 % patrí motoristom zo susedných a takmer 12 % z ostatných krajín.
Od začiatku roka sa predalo bezmála 55 % kusov eDZ na obchodných miestach. Takmer 70 % tržieb za úhradu eDZ pochádza z bezhotovostných transakcií.